pátek 22. ledna 2016

Snílci vládnou světu

Musím říct, že mi trvalo dlouho odhodlat se v psaní blogu pokračovat. Vždycky jsem to chtěla zkusit. Je to skvělý způsob, jak si trochu utřídit myšlenky, zamyslet se nad životem, snad se i uklidnit.

Nedávno jsem si pročítala své staré články a samozřejmě jsem se dostala i ke svému wishlistu. Upřímně, vůbec jsem si nepamatovala, co všechno jsem na něj napsala. Když jsem ho tak pročítala, uvědomila jsem si, jak moc mě mrzí, že jsem pohla jen s opravdu malým množstvím svých snů.

Na druhou stranu je nutné si přiznat, že jsem přeci jen s něčím pohla. A i kdyby to měl být jen jeden či dva body, stojí to za to.
Po takové pauze jsem si uvědomila, že některá přání bych už dnes zpětně přehodnotila. Že mi na dané záležitosti vůbec nezáleží. U jiných jsem se utvrdila v tom, že na nich stále trvám. Za ten rok jsem vyrostla, ale snít jsem nepřestala. A to je to, co je důležité.

Proto jsem se rozhodla svůj wishlist v nejbližších dnech předělat. Něco si budu moct s čistým svědomím odškrtnout, na něčem snad víc zapracovat. Ale nakonec vím, že jednou se na něj budu dívat s tím, že jsem dosáhla všeho, čeho jsem dosáhnout chtěla. A možná, že dosáhnu ještě mnohem výš.

Nepřestávejte snít a věřit, že se vám sny mohou splnit. Naděje je důležitá. Dělejte malé krůčky. Plňte si malé sny a pak přecházejte k těm větším. Můžete si splnit jakýkoliv sen budete chtít.

Vaše Maysilee <3

Žádné komentáře:

Okomentovat