středa 23. prosince 2015

A teď už doopravdy

Je krásný slunečný den, na zimu možná až zbytečně moc. Jako obvykle si vařím čaj, zapínám počítač a přemýšlím nad velkým množstvím věcí. A pak si vzpomenu na blog.

Opravdu jsem si dnes vzpomněla na tento zapomenutý blog. A v podstatě po roce jsem se opět rozhodla, že bych mohla začít psát. Jsem zvědavá, jestli mi to tentokrát vyjde. Potřetí a naposledy? Snad ano. :)

Blog jsem začala psát s určitým wishlistem. Celkem mě děsí, že z toho velkého množství přání se mi jich nesplnilo zase tolik. Něco se mi ale přeci jen splnit nakonec povedlo. :)

Ráda bych s blogem začala znovu. Nechci mazat své předešlé články, není jich dost na to, aby to vlastně pořádně mělo smysl. Ale chybí mi místo jako blog, kam bych si mohla skládat své zážitky či postřehy a názory. A tak se vám znovu vracím a tentokrát už to chci myslet vážně a nevzdat to dřív, než pořádně začnu. :)

Vaše Maysilee <3

Žádné komentáře:

Okomentovat