úterý 2. prosince 2014

Začínáme!

Vítám všechny u vůbec prvního blogového článku. :)

S blogem jsem začala právě dnes a musím se přiznat, že jsem z toho pořádně nadšená. :)
Jsou to asi dva dny, co jsem se rozhodla, že nechci jen sedět na zadku a čekat, až za mnou mé sny přijdou, ale chci pro ně něco sama dělat. A tak jsem si řekla, že si udělám takový wishlist věcí, kterých bych ráda dosáhla a je to možné i v mém věku a ty se budu snažit splnit.
V tuhle chvíli je můj velký wishlist stále tvořen, ale nebojte se, brzo bude hotov a vy se na má největší přání budete moct sami podívat. Byla bych ráda, kdybyste mohli být svědky toho, jak si postupně ze seznamu všechna přání odškrtám. Možná jsem snílek, ale sny se můžou plnit. Stačí jen chtít a něco pro to dělat.
Takže nakonec bych všechny ráda povzbudila - zkuste to taky se mnou! Začněte si plnit své sny stejně jako já. Napište si jejich seznam co nejdřív. Protože je čas na změnu! Nečekejme, až za námi naše sny přijdou - chyťme si je!

Vaše Maysilee <3


3 komentáře:

  1. Ahój :) inšpiruješ ma.. btw práve som si odškrtla prvú vec :3 sledovať začínajúci blog .. a super názov že hustozem :D to je hustý.. ak sa môžem opýtať koľko máš rokov ?? :)

    OdpovědětVymazat