sobota 2. ledna 2016

Dělám to pro sebe

Jelikož si spousta mých blízkých dává předsevzetí, přemýšlela jsem nad tím, jestli nějaké taky nepotřebuju. Jestli bych náhodou neměla zhubnout, aby na mě bylo nahlíženo jinak. Jestli mě má rádo dostatečné množství lidí z mého okolí. Jestli bych neměla změnit svůj celkový přístup. Jestli bych se neměla víc snažit. Jestli bych snad neměla zlepšit známky.
Když jsem nad tím tak přemýšlela, uvědomila jsem si jednu věc. Kdybych si vybrala téměř jakékoliv předsevzetí, nedělala bych ho pro sebe. Dělala bych to kvůli ostatním. Dělala bych to proto, aby se na mě lidé dívali jinak. Aby snad změnili názor. Abych mohla být v něčích očích lepším člověkem.

A potom mi konečně po hrozně dlouhé době došla jedna věc.

Víte, v posledních měsících jsem nebyla nejšťastnějším člověkem. Snažila jsem se neustále dělat dojem na ostatní, nic mě pořádně nebavilo. Nedokázala jsem udržet pozornost. Téměř se nestalo, že bych něco nedělala za účelem stoupnout v cizích očích. Nezdravě moc mi záleželo na uznání druhých lidí.
Jenže když neděláte věci pro sebe, ale jen pro ostatní, časem vás to prostě dožene. Nemůžete být šťastní, jestliže pořád řešíte své okolí. Musíte si udělat čas pro sebe a pro aktivity, ze kterých budete mít radost vy sami a ne jenom ostatní.
Uvědomila jsem si, jak moc jsem se držela zpátky, aby si o mně lidé nezačali myslet něco špatného. Jak moc mě vždycky mrzely chvíle, kdy mě někdo neměl rád a já s tím nic nedokázala udělat.
Ale konečně jsem si uvědomila, že svůj život žiju jenom jednou. Ne každý vás vždycky bude mít rád. Každý člověk je jiný, každý člověk se chce obklopovat jinými lidmi. Nikdy se nezavděčíte všem.
Uvědomila jsem si, že nechci zasvětit svůj život snahou o to, aby mě každý miloval a obdivoval. Chci si ho užít, chci se bavit, chci něco dokázat. A nechci se zbytečně držet zpátky.
Tento rok bych chtěla udělat nezapomenutelným. Chci dělat blázniviny, chci si jej užívat. Chci mít možnost se na konci roku ohlédnout a říct si: Jo, tohle byl nezapomenutelný rok.
A během toho roku bych moc ráda zapracovala na blogu. A vy u toho snad budete se mnou. :)

A tak jsem si přeci jen dala jedno předsevzetí. Najít všechno co potřebuji pro to, abych byla opravdu šťastná a mohla se radovat ze života.

Vaše Maysilee <3

Žádné komentáře:

Okomentovat